Een plantastisch 2020!

Wat hebben een goed plan en mooi groens met elkaar te maken? Lees verder

Een plantastisch 2020!

Wat hebben een goed plan en mooi groens met elkaar te maken? Lees verder

Interessante groeiblogs? Schrijf je dan in voor volgende b(v)logs.

Voornaam
Achternaam
E-mailadres

Tien tips voor groei met slimme investeringen

10 ondernemerstips voor groei met slimme investeringen. Ze komen uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder

Tien tips voor groei met slimme investeringen

10 ondernemerstips voor groei met slimme investeringen. Ze komen uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder

Groei volgens Roel Pot

Groei volgens Roel Pot, eigenaar van Ech wel en EchwelRotterdams.nl. Lees verder

Groei volgens Roel Pot

Groei volgens Roel Pot, eigenaar van Ech wel en EchwelRotterdams.nl. Lees verder

Groei volgens Theo van der Velden

Groei volgens Theo van der Velden, directeur en eigenaar van Licht NL. Lees verder

Groei volgens Theo van der Velden

Groei volgens Theo van der Velden, directeur en eigenaar van Licht NL. Lees verder

Tien tips voor gratis groei

In acht jaar Merkenkwekerij tijd haalde ik tips voor gratis groei op bij mede-ondernemers. Lees verder

Tien tips voor gratis groei

In acht jaar Merkenkwekerij tijd haalde ik tips voor gratis groei op bij mede-ondernemers. Lees verder

Vraag de tuinman op bezoek

Durf advies te vragen. Behoor jij tot die ondernemers die denken dat ze alles zelf moeten doen? Dan kun je iets leren van ondernemers die snel groeien. Lees verder

Vraag de tuinman op bezoek

Durf advies te vragen. Behoor jij tot die ondernemers die denken dat ze alles zelf moeten doen? Dan kun je iets leren van ondernemers die snel groeien. Lees verder

Creëer een vruchtbare bodem

Continuïteit in je bedrijf is super belangrijk en dat betekent op regelmatige basis nieuwe klanten en opdrachten binnenhalen. Hoe doe je dat? Lees verder

Creëer een vruchtbare bodem

Continuïteit in je bedrijf is super belangrijk en dat betekent op regelmatige basis nieuwe klanten en opdrachten binnenhalen. Hoe doe je dat? Lees verder

Speel meer in op de emotie van je klant

Een gevarieerd bloemenperk trekt de meeste bijen. Speel in op de emotie van je klant en niet alleen op het zakelijk verstand. Lees verder

Speel meer in op de emotie van je klant

Een gevarieerd bloemenperk trekt de meeste bijen. Speel in op de emotie van je klant en niet alleen op het zakelijk verstand. Lees verder

Gras groeit niet harder wanneer je eraan trekt

Neem je medewerkers tijdig mee in je visie. Ofwel hoe zorg je dat je personeel net zo gemotiveerd is als jij? Lees verder

Gras groeit niet harder wanneer je eraan trekt

Neem je medewerkers tijdig mee in je visie. Ofwel hoe zorg je dat je personeel net zo gemotiveerd is als jij? Lees verder

Ga niet voor groener gras

Ga niet voor groener gras, kies je eigen kleur. Durf af te wijken van de rest van jouw branche en zoek je eigen kernwaarden. Lees verder

Ga niet voor groener gras

Ga niet voor groener gras, kies je eigen kleur. Durf af te wijken van de rest van jouw branche en zoek je eigen kernwaarden. Lees verder

Wat heb ik dan met Rotjeknor?

Zo’n vijftien jaar geleden werkte ik in Amsterdam. Ik kreeg toen elke dag de vraag waarom ik in Rotterdam woonde. Die laatste vraag krijg ik niet meer. Lees verder

Wat heb ik dan met Rotjeknor?

Zo’n vijftien jaar geleden werkte ik in Amsterdam. Ik kreeg toen elke dag de vraag waarom ik in Rotterdam woonde. Die laatste vraag krijg ik niet meer. Lees verder

Zo kweek je een sterk merk

Heb jij de juiste stappen gezet om een sterk merk te kweken? Wil jij weten welke merkpotentie er verborgen zit in je organisatie-activiteiten? Lees verder

Zo kweek je een sterk merk

Heb jij de juiste stappen gezet om een sterk merk te kweken? Wil jij weten welke merkpotentie er verborgen zit in je organisatie-activiteiten? Lees verder

Buiten winnen is binnen beginnen

‘Buiten winnen is binnen beginnen’. Hebben jullie een idee wat ik hiermee bedoel? Lees verder over het belang van missie en visie in activiteiten uitwerken. Lees verder

Buiten winnen is binnen beginnen

‘Buiten winnen is binnen beginnen’. Hebben jullie een idee wat ik hiermee bedoel? Lees verder over het belang van missie en visie in activiteiten uitwerken. Lees verder

Welke zakelijke oogst wil jij volgend jaar?

Heb jij al een zakelijke oogstplan voor volgend jaar? Of ben je daar nog niet aan toegekomen? Lees dan deze drie goede redenen om dat alsnog te doen. Lees verder

Welke zakelijke oogst wil jij volgend jaar?

Heb jij al een zakelijke oogstplan voor volgend jaar? Of ben je daar nog niet aan toegekomen? Lees dan deze drie goede redenen om dat alsnog te doen. Lees verder

Groei volgens Edwin Veekens

De Merkenkwekerij sprak Rotterdamse ondernemers over het onderwerp ‘groei’. Zo ook met Edwin Veekens, directeur van Veenman+ en mede-oprichter Gers!. Lees verder

Groei volgens Edwin Veekens

De Merkenkwekerij sprak Rotterdamse ondernemers over het onderwerp ‘groei’. Zo ook met Edwin Veekens, directeur van Veenman+ en mede-oprichter Gers!. Lees verder

10 ondernemerstips voor gratis groei

Lees 10 ondernemerstips voor groeien zonder financiële investering. Afkomstig uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder

10 ondernemerstips voor gratis groei

Lees 10 ondernemerstips voor groeien zonder financiële investering. Afkomstig uit mijn gesprekken met Rotterdamse ondernemers. Lees verder