Esther Zeilstra roeide op de Rotte en voer langs Kwekerij E. Zijlstra. Op dat moment besefte zij dat een kwekerij hét beeld is voor een bloeiende onderneming. Zij wist al dat merkversterking een ideale voedingsbodem voor meer onderscheidend vermogen biedt. Zodat een klant of nieuwe collega echt kan kiezen. De Merkenkwekerij was een feit.
Het lukt Esther om mensen in beweging te zetten. Door anders te kijken. Door professionele merk- en organisatiekennis met veranderingservaring praktisch te vertalen. En te helpen bij het concreet maken en realiseren van nieuwe ontwikkelingen en omzetgroei. De adviezen zijn persoonlijk en op maat gemaakt. Moeilijke dingen worden zo makkelijker.
Esther werkt vanuit haar missie. Zij wil middelgrote organisaties in verandering overtuigen dat merkdenken en plannenmakerij wèl helpen. Omdat het loont als onderneming om af en toe iets minder te doen en iets meer te denken. Dat ontwikkeling van je organisatie en van jezelf ook leuk kan zijn. Omdat goede groeiplannen leiden tot daadkracht die loont.
Kennisoverdracht staat ook centraal. Zij (mede)organiseerde daarom de Merk010 verkiezing. Een verkiezing voor en door ondernemers die Rotterdamse zakelijke bedrijven merkinspiratie bood. Esther werkte ook als marketingdocent en schreef over merkversterking.
De laatste jaren werkt zij regelmatig bij opvang en onderwijsorganisaties. Want inspelen op vernieuwing en verandering is daar zeker aan de orde.
Het CV van Esther Zeilstra is te vinden op LinkedIn.



